Ouderparticipatie

Scouting Bekkerveld is heel blij met ouderparticipatie binnen onze groep. Wij vinden het heel belangrijk om ook u, als ouders, bij de hobby van uw kinderen te betrekken.

Uw kennis, ervaring of tijd kan een bijdrage leveren aan onze groep. Misschien heeft u zelf een idee voor een opkomst of bent u in staat ergens een leuke excursie te regelen. Of u heeft een interessante hobby, die u graag eens zou willen delen met de kinderen. Ideeën zijn van harte welkom. Schroom niet en vertel het aan de leiding!

Oudervertegenwoordiger

Wist u trouwens dat de jeugdleden vertegenwoordigt worden door oudervertegenwoordigers? Deze ouders vertegenwoordigen elk een leeftijdtijdsgroep: bevers, welpen-kabouters, verkenners-gidsen en explorers. Als oudervertegenwoordiger heeft u een stem in de groepsraden. Daarmee denkt en beslist u rechtstreeks mee over Scouting Bekkerveld, nu en morgen. Kijk op de vacaturepagina welke posities nog beschikbaar zijn.